FAQ

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Wij houden onze voorraad in de webshop zo goed mogelijk bij. Wanneer iets niet op voorraad is, staat dit aangegeven incl. de verwachte levertijd.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren door via uw webshopaccount een ticket in te dienen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?
Dit is afhankelijk of uw bestelling per vrachtwagen of per post wordt geleverd.
Verzenden per post duurt gemiddeld 1 - 3 dagen, als het product op voorraad is. Verzenden per vrachtwagen is afhankelijk van de leverdagen van onze transporteur. Het bezorgschema kunt u hier vinden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt op 2 manieren bij ons betalen. Via iDeal of per bankoverschrijving. De bankoverschrijving dient voor levering van de bestelling te zijn verwerkt. Tenzij anders is afgesproken met onze administratie.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Bij verzending per vrachtwagen zijn de verzendkosten 60€ per pallet. Bij verzending per post is het afhankelijk van het gewicht van het pakket. Deze kunnen variëren van €7,50 tot €40. Bij de bestelling wordt automatisch de hoogte van de verzendkosten aangegeven.

Waar kan ik de gewenste leverdatum invoeren? 
De gewenste leverdatum kan ingevoerd worden aan het einde van het bestelproces, in de winkelwagen. Daar vind u het kopje 'Opmerking' en kunt u de leverdatum zelf intypen.